Friday, November 25, 2011

Salam Maal Hijrah 1433H

Saya rasa amat lost dengan masa sekarang. Especially hari-hari cuti di Malaysia. Saya ingatkan esok 1 Muharam, rupanya arini.

Alhamdulillah Allah telah memberikan setahun lagi untuk saya bernafas dan berbakti pada bumi Allah yang tercinta ini. Walaupun tahun ini merupakan tahun yang amat mendukacitakan sebab peristiwa itu tapi saya percaya dan yakin apa yang Allah beri dan ambil kembali ada hikmahnya...( sebakla pula huhu ). 

Di tahun baru ini kita digalakkan baca doa akhir tahun dan awal tahun. Sila refer link ni untuk bacaan doa akhir tahun dan awal tahun.


Salam Maal Hijrah 1433h untuk semua umat Islam sedunia. Semoga kita semua terus istiqamah di dalam perjalanan dan penghijrahan untuk menjadi hamba-hambaNya yang lebih baik daripada sebelumnya....

Untuk suami tercinta semoga terus tabah dan kuat semangat untuk mencari rezeki di tempat orang. InsyaAllah Allah akan lebih memberkati dan memberi kita rezeki lebih jika kita ikhlas dan istiqamah  dalam apa jua tindakan kita untuk menjadi insan yang lebih baik....Amin.

No comments:

Post a Comment