Wednesday, January 25, 2012

Happy Second Anniversary!!

Assalamualaikum,

Pernah tak satu ketika korang terjaga sebab hati tu tiba2 rasa x tenang. bukan disebabkan mimpi buruk ke ape...or terdengar bunyi ke. Hati2 tu seakan-akan merangkak ingin keluar dari badan, adeh bleh rasa nk sakit jantung oo. bila dh rasa macam tu mulalah rasa nak beribadat banyak2 huhu. Insaf (T_T) mode.


Now is 4.04am, Thursday morning here in Adelaide. Semalam kami dah pergi 3 rumah untuk house inspection. Kira2 dalam seminggu nih 8 rumah dahla kami survey. But ada 3 je pueh hati. Rumah A ( 1 bilik) sewa sebanyak $220 pw, kami apply tapi xdapat huhu sadis. Rumah B plak dlm $260 dan Rumah C  dlm $250 lagi status kiv tak apply sebab en. suami masih lagi tunggu kompeni Rumah A untuk panggil house inspection unit lain di area Rumah A juga. Suami suka Rumah A sebab murah n selesa. Saya plak suka Rumah B wpun mahal sikit tapi rumah tu sangat cantik, siap ade peti ais lagi dan dapur dia memang nampak baru dan bersih. Ermm saya berserah pada Allah swt. jelah untuk permudahkan kami untuk mendapat rumah yang sesuai dan mampu kami duduk. Saya xnakla yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran plak ye en. Suami!

23 Januari 2012 aritu adalah our 2nd Marriage Anniversary ! So Happy Anniversary to us... Love you forever Shahril Izwan Bin Ismail. Semoga hanya saya seorang kekal bertahta dihati Ayang dan perkahwinan kita kekal bahagia dan aman hingga ke akhir hayat kita berdua. Diberkati dan dirahmati dengan anak-anak yang soleh n solehah. Saya harap saya ada berita baik untuk kita sekeluarga nanti :).


Nak jadi cerita our anniversary dinner turn out to be a disaster event hee hee. Kami planned nak pergi Morrocan Restaurant konon nak try yang lainla. Tapi bila kami pergi ke situ restaurant Morrocan ntah kemana dan kedai tu bertukar jadi Vietnamese Resturant plak...hahahaa. xkan nak masukkan sah2 x halal. Kami dengan kuciwa sambut our 2nd Anniversary kami di Nik's BBQ buat kali ke-2 berturut di sana....huhu. Nasibla saya tiba2 teringin nak mkn Greek Salad kat nik's tu so xdelah terkilan sangat. Yang suami jelah dia agak x puas hati ngn meal dia aritu. Daging T-Bone dia kurang umpphh means xckup rasa la tu. Biasala my hubby memang agak fussy kalo bab2 western food. Dia rasa dia masak lg sedap hahaha.

Chicken Garlic Cream with Salad n Chips

Grilled T-Bone Steak +Mushroom Sauce with Salad n Chips

yeah dia sudah lapar...trus nk mkn suh posing sambil mencicah kuah mushroom hehe

ambillah posed tulus mulus dr saya haha

No comments:

Post a Comment