Thursday, December 30, 2010

Merry Christmas Hoo..hoo...hoooo

Ape ke bestnye christmas di negara orang? I was curioused to know since living in here... Aku tanya kt laki aku soalan tadik...

Ini jawapan Izwan --> "ntah xnak amik tahu, ayang bukannya sambut pun"
Adehh, jawapan x brdemokrasi brparlimen sungguh...rasa cm nk emoticon tibe2...huhu

Okie biarla aku yg jwb sendiri soalan tadik...
Sambutan di sini x semeriah yg mcm aku gambarkan dlm kepalaku yang cumel ni =P. Rasanya Hari Raya Aidilfitri lagi best...Tambah2 yang pasal sales & diskaun mmg mesia still the bestla.....mata $$$$sungguh hehe.

Bukan ape, ada 1 malam sblm krismas kitorang bosan duk umah, then bwk kete round area Modbury nih. konon2 nk tgk lampu liplapla. Bila dh jln dlm 10 min.... x nmpak2 pun umah yg psg lampu liplap ni....banyak yang gelap gelita je....xkan tdo awal bru kul 9 mlm...

Last2 dh nk otw blk bru nmpak 1-2 umah yg deco umah depa dgn lampu liplap bentuk rusa la, bntuk santa ler, bntuk snowman la...mcm2 lgla. Baru la happening kan...

Aku rasa org kt Adelaide x suka belanja sakan2 untuk hias umah kot or deme nih berjimat cermat. Bek beli hadiah dari hias2 umah kan. Lagipun depa raya bukan cam kita 1 bulan, cuma 1-2 hari je. Lepas tu pergi bercutila, piknikla, shoppingla. Tapi satu aku pelik, xnampak pun deme nih melawat sesama lain...cam kita kt mesia. Maybe kuarga x besar kot.

1 week before Christmas kitorg pegi tgk Adelaide Riverband kt city, interesting jugak utk kanak2 sbb dapat tgk patung santa, raindeer, umah halia hehe, ferris wheel, Merry Go Round dan macam2 lagilah. Aku yang tua bangka nih pun sronok gak dapat tgk lampu2 liplap...haha cam kemaruk lampu liplap je =P. Enjoy all the pictures ek !

 Cantik !!

Gunung Berapi tu berfungsi ek.... sib baik kuar asap je
Aku nak naik gak .... huhu
Teringin nak main tapi tahu akan kalah
Dapat tgk jauh je... kalu leh naik kan best

 If it's not too late....


Merry Christmas !!
to All who celebrated it.

Mana present i? nakkk !! hihi

Love,
Atie & Wan

No comments:

Post a Comment